Συχνές ερωτήσεις
Χρειάζεται εφαρμογή;
Όχι, δεν χρειάζεται να εγκαταστήσετε καμία εφαρμογή. Τα προϊόντα μας λειτουργούν με ένα απλό άγγιγμα (tap), όπως και οι δημοφιλείς πλατφόρμες πληρωμών όπως το Apple Pay και το Google Pay. Έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί απρόσκοπτα με 9 στις 10 κινητές συσκευές. Σε περίπτωση που η συσκευή σας δεν υποστηρίζει NFC, μην ανησυχείτε! Σας καλύψαμε με μια βολική επιλογή κωδικού QR που διατίθεται ειδικά σε όλες τις κάρτες και στις ταυτότητες για κατοικίδια.
Απαιτείται τηλέφωνο με NFC για πρόσβαση στα προφίλ μου;
Όχι, δεν απαιτείται τηλέφωνο με NFC. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα προφίλ σας χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε συσκευή με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η πλατφόρμα μας έχει σχεδιαστεί για να παρέχει απρόσκοπτη πρόσβαση και ευκολία, επιτρέποντάς σας να διαχειρίζεστε τις πληροφορίες σας και να αλληλεπιδράτε με τα προφίλ σας από οπουδήποτε. Ενημερώστε τις πληροφορίες σας εν κινήσει και ενεργοποιήστε ή απενεργοποιήστε εύκολα τα προϊόντα σας μέσω των ρυθμίσεων του προφίλ σας.
Είναι ασφαλές;
Ναι, τα προϊόντα μας είναι ασφαλή στη χρήση. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη την ασφάλεια και για αυτό όλα τα στοιχεία σας είναι αποθηκευμένα σε server που τηρεί όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας με ισχυρή κρυπτογράφηση, καθώς και για την προστασία του απορρήτου των χρηστών μας, όλα τα προφίλ έχουν ρυθμιστεί ώστε να μην εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Ποίος μπορεί να δει το προφίλ μου;
Όταν δημιουργείτε ένα προφίλ, μόνο όσοι σαρώνουν το προϊόν σας θα μπορούν να δουν τις πληροφορίες που έχετε δώσει.
Για τους χρήστες που επιθυμούν μεγαλύτερη ιδιωτικότητα, το σύστημά μας παρέχει μια επιλογή για απενεργοποίηση της εμφάνισης του προφίλ σας κατά τη σάρωση. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί προσαρμόζοντας τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας.
Πότε θα παραλάβω το προϊόν που αγόρασα;
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς σας, το προϊόν αναμένεται να παραδοθεί σε εσάς εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Με την ολοκλήρωση επεξεργασίας της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης που θα περιέχει σημαντικές πληροφορίες όπως το μοναδικό όνομα χρήστη σας, τον προσωρινό κωδικό πρόσβασης και τον αριθμό αναζήτησης του πακέτου σας, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε εύκολα την πρόοδο της παράδοσής σας.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω το προϊόν μου;
Το προϊόν που έχετε αγοράσει είναι πλήρως προσαρμόσιμο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Έχετε την ελευθερία να προσθέτετε οποιαδήποτε επιθυμητά στοιχεία και συνδέσμους στο προφίλ σας, οποιαδήποτε στιγμή, ανάλογα με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας. Μπορείτε να προσθέσετε τον αριθμό του κινητού σας, συνδέσμους προς τα κοινωνικά σας δίκτυα, πλατφόρμες πληρωμών, κανάλια επικοινωνίας ή ακόμη να προωθήσετε ένα επερχόμενο γεγονός.
Μπορώ να αλλάζω τα στοιχεία / link που θα εμφανίζονται;
Φυσικά και μπορείτε! Κάνοντας εγγραφή στην υπηρεσία μας και ενεργοποιώντας το προϊόν σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να συμπληρώσετε τις πληροφορίες που θέλετε στο διαχειριστικό εργαλείο του λογαριασμού σας, ανάλογα με το τι θέλετε να εμφανίζεται στο προφίλ σας.
Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω έναν πιστοποιημένο χρήστη;
Μπορείτε εύκολα να αναγνωρίσετε αν ένας χρήστης έχει πιστοποιηθεί.Στο προφίλ του κάθε χρήστη υπάρχει χαρακτηριστικό, μπλε τικ, που υποδηλώνει ότι ο χρήστης έχει επαληθευτεί από το σύστημά μας και ότι η ταυτότητά του έχει επιβεβαιωθεί.
Τί γίνεται αν χάσω το προϊόν μου;
Σε περίπτωση που χάσετε το προϊόν σας, συνιστούμε να απενεργοποιήσετε προσωρινά τον λογαριασμό σας για να αποτρέψετε τυχόν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση. Επιπλέον, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περαιτέρω βοήθεια.
Υπάρχει κάποια συνδρομή;
Όχι, δεν απαιτείται συνδρομή. Οι υπηρεσίες μας είναι διαθέσιμες σε εσάς χωρίς επαναλαμβανόμενες ή κρυφές χρεώσεις. Στόχος μας είναι να παρέχουμε μια απλή και διαφανή εμπειρία στους πελάτες μας. Μπορείτε να απολαύσετε όλα τα οφέλη των προϊόντων μας χωρίς να ανησυχείτε για επιπλέον κόστος.